شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 1585
بازدید: 222

بسیاری از بانوان دوست دارند که وسایل و لوازم گریم را در کیف آرایش خود داشته باشند تا با استفاده از آن‌ها و یادگیری اصول گریم، صورت خود را گریم کرده و در مجالس بدرخشند. ما در این مطلب، قصد داریم ضروری‌ترین وسایل گریم را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

وسایل و لوازم گریم

ضروری‌ترین لوازم گریم عبارتند از:

پرایمر

پرایمر، یکی از وسایل گریم می‌باشد که برای دوام آرایش صورت از آن استفاده می‌شود. برای خرید پرایمر مناسب پوست خود، حتما به ساختار پوست خود توجه داشته باشید.

کرم پودر

از دیگر لوازم گریم می‌توان به کرم آرایشی، اشاره نمود که برای زیرسازی گریم، کاربرد دارد. رنگ کرم آرایشی را با توجه به رنگ پوست خود، انتخاب کنید. کرم پودر در دو نوع جامد و مایع وجود دارد که ویژگی آن‌ها با یکدیگر متفاوت است؛ به این صورت که بافت کرم پودرهای مایع به نسبت انواع جامد آن، سبک تر می‌باشد.

 

بی بی کرم یا سی سی کرم

از دیگر ابزار گریم بازیگری می‌توان به بی بی کرم‌ها و یا سی سی کرم‌ها اشاره نمود که جوان کننده و مرطوب کننده هستند؛ بنابراین آسیبی به پوست صورت وارد نمی‌کنند و در دسته وسایل مراقبتی از پوست، قرار دارند.

ضروری‌ترین وسایل گریم

کانسیلر

یکی دیگر از وسایل گریم، کانسیلر است که برای پوشش عیوب روی سطح پوست، مورد استفاده قرار می‌گیرد. رنگ کانسیلر را با توجه به رنگ کرم پودر خود و به طور کلی رنگ پوست صورت خود، انتخاب کنید. بهتر است که رنگ کانسیلر، یک یا دو درجه روشن تر از رنگ کرم پودر باشد.

 

هایلایتر

هایلایتر یکی از ضروری‌ترین لوازم گریم می‌باشد که در انواع مختلف پودر، کرم، مایع و کرم ترکیبی در بازار، موجود است. هایلایتر برای برجسته سازی نقاط مختلف صورت، کاربرد دارد. هایلایتر در قسمت‌های بالای گونه‌ها، امتداد بینی و زیر ابروها، مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که می‌توانید از هایلایتر به عنوان جایگزینی برای سایه چشم نیز استفاده کنید.

 

رژگونه

رژگونه یکی دیگر از وسایل گریم می‌باشد که در گریم صورت، بسیار تاثیرگذار است. رژگونه در سه نوع کرم، پودر و ژل در بازار موجود است که میزان محبوبیت هر یک از آن‌ها با دیگری متفاوت است.

رژگونه دوآل فینیش سوشیا: کلیک کنید

 

برنز کننده

یکی دیگر از وسایل گریم، برنز کننده می‌باشد که با استفاده از آن می‌توان رنگ پوست صورت را چندین درجه، تیره کرد و ظاهری آفتاب گرفته به صورت ‌بخشید. نکته قابل توجه در خصوص خرید برنز کننده این است که باید رنگ آن 1 الی 2 درجه از پوست صورت، تیره تر باشد.  برنز کننده برای افرادی که به آرایش‌های لایت، علاقه دارند و دوست دارند که آرایش صورت آن‌ها، درخشندگی داشته باشد، بسیار مناسب است

 

پرایمر چشم

پرایمر چشم نیز مانند پرایمر صورت، یکی از لوازم گریم می‌باشد که برای افزایش ماندگاری آرایش چشم، مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که آرایش چشم بدون استفاده از پرایمر، تنها 2 تا 3 ساعت، ماندگاری دارد.

 

خط چشم

خط چشم نیز از جمله وسایل گریم برای چشم‌ها می‌باشد که اگر متناسب با مدل چشم، کشیده شود جلوه بسیار زیبایی به صورت می‌بخشد. انواع مختلفی خط چشم وجود دارد که نحوه کشیدن خط چشم با استفاده از هر یک از آن‌ها با دیگری متفاوت است، اما به طور کلی اگر خط چشم‌های نازک را می‌پسندید، بهتر است که از انواع خط چشم مایع، استفاده کنید، اما اگر دوست دارید خط چشم تان ضخیم باشد، بهترین گزینه برای شما خط چشم آکوا می‌باشد.

 

سایه چشم

از دیگر وسایل گریم می‌توان به سایه چشم، اشاره نمود. سایه در انواع تک رنگ و یا به صورت پالت، وجود دارد که می‌توانید بسته به نیاز خود، هر یک از آن‌ها را خریداری کنید.

 

مداد ابرو

اگر بین ابروهایتان خالی است، می‌توانید قسمت‌های خالی را با استفاده از مداد ابرو، پر کنید.

 

ریمل

ریمل، یکی دیگر از ضروری‌ترین وسایل گریم می‌باشد و هم برای افرادی که به آرایش‌های ملایم علاقه دارند و هم آن‌هایی که آرایش غلیظی دارند، مناسب است.

 

براش

یکی دیگر از لوازم گریم، انواع براش می‌باشد. انواع مختلف براش، کاربردهای مختلفی دارد. یکی از انواع براش، براش صورت می‌باشد که برای زیرسازی از آن استفاده می‌شود.

یکی دیگر از براش‌ها، براش‌های کوچک و زاویه دار کرکی است که برای رژگونه و یا برنزکننده، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

براش بادبزنی نیز برای هایلایتر و براش نرم برای استفاده از پودرهای آرایشی مختلف، کاربرد دارند.

 

سخن پایانی

ما در این مطلب، سعی کردیم ضروری ترین ابزار گریم بازیگری را به طور جامع، معرفی کنیم تا بتوانید با تهیه آن‌ها و یادگیری اصول گریم، صورت خود را گریم کنید. از اینکه وقت ارزشمندتان را برای خواندن این مطلب، صرف نمودید، بی نهایت متشکریم. اکنون در پایان این مقاله، شما عزیزان می‌توانید سوالات و نظرات خود را با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.