شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 1670
بازدید: 282

آرایش صورت هرچه طبیعی‌تر به نظر برسد، جلوه زیباتری نیز خواهد داشت؛ از آنجایی که چشم‌ها از تاثیرگذارترین اعضای صورت در زیبایی هستند، طبیعی جلوه کردن آرایش چشم نیز بسیار حائز اهمیت است. ما در این مطلب قصد داریم انواع مدل مژه مصنوعی طبیعی را به طور جامع، معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

مدل مژه مصنوعی طبیعی برای انواع مدل چشم و مژه

برای خرید مژه مصنوعی طبیعی، باید به حالت چشمان خود توجه داشته باشید و متناسب با آن اقدام به خرید کنید، زیرا در غیر این صورت، چشم‌ها، مصنوعی، جلوه می‌کند. ما در ادامه، ویژگی‌های مژه مصنوعی مناسب برای انواع مدل چشم و مژه‌ها را به طور جامع، بیان کردیم.

چشم‌های درشت

افرادی که چشمان درشتی داشته و به دنبال مدل مژه مصنوعی طبیعی هستند، می‌توانند از مدل مژه‌هایی با طول بلند، استفاده کنند. همچنین انواع مژه‌هایی که در سمت مرکزی آن‌ها، قوس و تراکم زیادی وجود دارد برای چشم درشت‌ها بسیار مناسب است و طبیعی به نظر می‌رسد.

چشم‌های پف دار

اگر چشمانتان، پف دار است و قصد خرید مژه مصنوعی طبیعی دارید، باید بگوییم که بهترین مدل مژه مصنوعی برای شما، آن‌هایی است که قسمت مرکزی‌شان پرتر و بلندتر باشد؛ این مدل از مژه مصنوعی‌ها، پلک‌ها را به خوبی پوشش می‌دهد و همچنین جلوه‌ای طبیعی دارد.

چشم با مژه‌هایی کم پشت

بهترین مدل مژه مصنوعی طبیعی برای افرادی که مژه‌های بسیار کم پشتی دارند، آن‌هایی است که موهای نامرتبی داشته و یا به عبارتی دیگر، حالت ضربدری دارند. این مدل از مژه مصنوعی‌ها، جلوه طبیعی چشمان را به خوبی حفظ می‌کنند.

چشم‌های بادامی

اگر حالت چشمانتان بادامی است و قصد خرید مژه مصنوعی دارید، دست شما برای انتخاب باز است و می‌توانید انواع مژه مصنوعی را خریداری کنید بدون اینکه چشمانتان جلوه‌ای مصنوعی به خود بگیرد.

چشم با مژه‌های چند رجی

اگر مژه‌هایتان چند رجی است و قصد خرید مژه مصنوعی طبیعی دارید، باید مدل‌های کم پشت مژه را انتخاب کنید.

رژگونه تراکتور چیست: کلید کنید

چشمان کشیده

مدل مژه مصنوعی طبیعی برای افرادی که چشمانی کشیده دارند، آن‌هایی است که قسمت میانی‌شان، پرپشت‌تر و بلندتر از اطراف آن باشد، این مدل از مژه‌ها علاوه بر اینکه ظاهر طبیعی چشمانتان را حفظ خواهد کرد، باعث می‌شود تا چشم‌ها عمیق‌تر و گردتر از آنچه که هست به نظر برسند.

چشم‌های گرد

مژه مصنوعی مناسب برای افرادی که دارای چشمانی گرد هستند، مدل گوشه دار و یا باله شکل می‌باشد.

انواع مژه مصنوعی

انواع مختلفی مژه مصنوعی وجود دارد که می‌توانید مدل مناسب از هر یک از آن‌ها را با توجه به حالت چشمان و مژه‌های خود، خریداری کنید. لازم به ذکر است که قیمت مژه مصنوعی طبیعی نیز بسته به نوع مژه مصنوعی و همچنین برند آن، متفاوت است. انواع مژه مصنوعی عبارت است از:

> مژه مصنوعی نواری

مژه مصنوعی نواری خود نیز به دو نوع مختلف، تقسیم می‌شود. نوع اول آن، مناسب برای افرادی است که آرایش غلیظ دارند، در غیر این صورت نمی‌توان از آن به عنوان مدل مژه مصنوعی طبیعی، استفاده کرد، اما اگر قصد خرید مژه مصنوعی طبیعی دارید، می‌توانید نوع دیگر مژه مصنوعی نواری را خریداری کنید، زیرا ظاهری طبیعی دارند؛ به طوری که حتی اگر خط چشم هم نکشید، می‌توانید از آن، استفاده کنید.

> مژه مصنوعی کامل

از دیگر انواع مژه مصنوعی می‌توان به نوع کامل آن اشاره نمود. این نوع از مژه مصنوعی اگر متناسب با حالت چشم‌ها، انتخاب شود، جلوه‌ای طبیعی خواهد داشت. مژه مصنوعی کامل، یکی از پرطرفدارترین انواع مژه‌ها در میان بانوان می‌باشد.

> مژه مصنوعی نیمه

مژه مصنوعی نیمه، تنها نیمه بیرونی پلک را پوشش می‌دهند. اگر به دنبال مدل مژه مصنوعی طبیعی هستید، این نوع از مژه مصنوعی‌ها انتخاب بسیار مناسبی برای شماست. این نوع از مژه مصنوعی برای افرادی که چشم‌های افتاده، گربه‌ای، نزدیک به هم و یا گرد دارند، بسیار مناسب می‌باشد.

> مژه مصنوعی تک (دانه‌ای)

نوع دیگری از مژه مصنوعی وجود دارد که به صورت تکی روی مژه‌ها قرار داده می‌شوند. لازم به ذکر است که مژه مصنوعی تک و یا دانه‌ای اگر با توجه به حالت چشم‌ها و مژه‌ها روی مژه قرار گیرند از انواع  مدل مژه مصنوعی طبیعی به حساب می‌آیند.

سخن پایانی

ما در این مطلب، سعی کردیم مدل مژه مصنوعی طبیعی را برای انواع حالت چشم و مژه، معرفی کنیم تا اگر قصد خرید مژه دارید، بتوانید خرید خوبی را تجربه کرده؛ به طوری که چشمانتان جلوه‌ی طبیعی خود را حفظ کند. از اینکه وقت ارزشمندتان را برای خواندن این مطلب، صرف کردید، بی نهایت متشکریم. اکنون در پایان این مقاله، شما عزیزان می‌توانید سؤالات و نظرات خود را با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.