شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 1550
بازدید: 451

پالت سایه چشم حرفه‌ای چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ بهترین مارک پالت سایه چشم چه ویژگی‌هایی دارد؟ پالت سایه چشم خوب باید با رنگ پوست سازگاری داشته باشد. پالت سایه چشم یکی از مهم‌ترین ابزارهای آرایشی به حساب می‌آید که مورد استفاده بسیاری از خانم‌ها قرار می‌گیرد. در این مقاله قصد داریم درباره پالت سایه چشم خوب صحبت کنیم و روش استفاده از آن را برای شما توضیح دهیم؛ بنابراین اگر تصمیم به خرید بهترین نوع پالت را دارید این مقاله را از دست ندهید.

 

راهنمای خرید پالت سایه چشم حرفه ای

پالت سایه چشم به به عنوان یکی از کارآمدترین وسایل آرایشی در کیف خانم‌ها وجود دارد. پالت‌های چشم از رنگ‌ها و مدل‌های متنوعی برخوردارند، در نتیجه در زمان خرید ممکن است با چالش‌هایی مواجه شوید. در ادامه نکاتی را درباره خرید بهترین پالت سایه چشم خواهیم گفت.

 

بررسی رنگ‌های پالت و سازگاری آن‌ها با رنگ پوست

اولین گام قبل از خرید پالت سایه، بررسی رنگ‌های آن‌ها است، باید ببینید که شما بیشتر چه رنگ‌هایی را برای پالت سایه خود در نظر دارید؟ پالت‌ها در تناژهای رنگ‌های صورتی، روشن و یا رنگ‌های نوود در بازار توزیع می‌شوند. اگر در انتخاب رنگ‌ها با چالش مواجه می‌شوید، باید پالتی با مجموعه‌ای از رنگ‌های پرکاربرد انتخاب کنید. در ادامه به رنگ‌های یک پالت سایه چشم خوب اشاره کرده‌ایم.

  •  وجود رنگ‌های روشن برای هایلایت و بزرگ تر نشان دادن چشم و نواحی اطراف آن
  • رنگ‌هایی با تیرگی متناسب که در قالب ترانزیشن سایه و نمایش مات صورت استفاده می‌شوند.
  • رنگ‌های بسیار تیره که برای گوشه بیرونی چشم مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • سایر رنگ‌هایی که از نظر شما زیباتر و جذاب تر هستند.

وجود این رنگ‌ها در یک پالت سایه چشم نشان می‌دهد که این پالت کامل است.

 

تشخیص کیفیت پالت سایه با وجود رنگ دانه‌های غنی

رنگ دانه یا پیگمنت، یکی از مهم‌ترین معیارها برای مشخص کردن کیفیت پایه و مرغوبیت پالت سایه چشم می‌باشد و شما باید در زمان خرید به آن‌ها توجه داشته باشید. وجود مقادیر زیادی رنگ دانه در یک پالت نشان از خوب بودن آن می‌دهد، بنابراین اگر پالت سایه چشم با رنگ‌دانه پایین تهیه کنید در واقع هزینه بیهوده‌ای کرده‌اید.

 

پالت سایه چشم قیمت مناسب

با وجود قیمت‌های زیاد لوازم آرایشی و بهداشتی، امروزه افراد سعی می‌کنند که با کمترین هزینه با کیفیت‌ترین محصولات آرایشی را خریداری کنند. قیمت پایه سایه چشم یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که در زمان خرید باید به آن توجه داشته باشید. اگر از معتبرترین برندهایی که پیش از این کیفیت و خود را نشان داده‌اند، اقدام به خرید کنید، قطعاً خرید با کیفیتی خواهید داشت. خرید شما از فروشگاه‌های معتبر لوازم آرایشی به شما کمک می‌کند تا از نمونه‌های تقلبی دوری کنید.

 

اهمیت نوع بسته بندی محصول آرایشی

بخش مهمی از زیبایی و جذابیت پالت چشم حرفه‌ای به نوع بسته بندی آن بازمی‌گردد. این موضوع برای اغلب خانم‌ها اهمیت دارد که آن‌ها محصول آرایشی را با چه نوع بسته بندی انتخاب می‌کنند. در این بین مقاومت و جنس بسته بندی از همه مهم‌تر است و باید مورد توجه قرار گیرد، چرا که اگر تصمیم داشته باشید که پالت سایه خود را همراه خود به بیرون از خانه ببرید.

در صورتی که بسته بندی آن کیفیت لازم را نداشته باشد، ممکن است دچار شکستگی، از بین رفتن و هدر شدن هزینه شما شود. به شما پیشنهاد می‌کنیم، یک پالت سایه چشم با بهترین نوع بسته بندی را انتخاب کنید. بهترین نوع بسته بندی برای یک پالت جنس فلزی، پلاستیک فشرده و یا مقواهای چند لایه می‌باشد.

 

معرفی انواع پالت سایه چشم حرفه ای

معرفی انواع پالت سایه چشم حرفه ای

پالت‌های سایه چشم در انواع مختلفی تولید می‌شوند و ساختار، فرمولاسیون، میزان تأثیرگذاری و شکل ظاهری آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. همین امر موجب می‌شود که خرید یک پالت از میان مدل‌های بیشمار آن‌ها با دشواری‌هایی همراه باشد. در نتیجه اگر از آن دسته افرادی هستید که درباره انواع پالت شناختی ندارید، می‌توانید ادامه مقاله را با دقت بیشتری مطالعه کنید، چرا که می‌خواهیم انواع پالت سایه چشم حرفه‌ای را به شما معرفی کنیم.

 

پالت سایه چشم از نوع پودری

یکی از رایج‌ترین مدل‌های پالت سایه چشم خوب، پالت سایه پودری است. معمولاً افرادی که در آرایش از سایه چشم استفاده چندانی ندارند، این پالت گزینه مناسبی برای آن‌ها می‌باشد. پالت‌های پودری اکثراً در مدل‌های فشرده دوتایی یا چهارتایی و در برخی مواقع به شکل رنگ دانه ارائه می‌شود. البته پالت سایه چشم پودری خود به تنهایی به سه نوع مات، اکلیلی، براق تقسیم می‌شوند.

پالت‌های سایه چشم مات معمولاً برای مصرف در ساعات روز، پالت‌های سایه چشم اکلیلی برای آرایش‌های ویژه مهمانی و مراسمات جشن و پالت‌های سایه چشم براق برای مصرف در ساعات شب مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در مورد پالت سایه چشم پودری باید به نکته‌ای توجه داشته باشید و آن نکته جلوگیری از ماساژ سایه روی چشم است. در حقیقت هیچ یک از محصولات آرایشی را نباید با سرعت زیاد و یا سختی روی چشم خود بزنید، زیرا ناحیه چشم  از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است و امکان دارد بر اثر این کار به زودی دچار آسیب‌های مانند چین و چروک شود.

در زمان استفاده از پالت سایه چشم پودری، بهترین ابزار برای اعمال این مواد آرایشی روی صورت، برس سایه است. گاهی اوقات ممکن است استفاده از برس آرایشی برای افراد تازه کار سخت باشد، به همین علت آن‌ها با استفاده از نوک انگشت سایه چشم می‌کشند.

سایه چشم مدل کرمی

ممکن است مصرف سایه چشم پودری برای شما جذابیتی نداشته باشد، بنابراین اگر علاقه‌مند هستید می‌توانید از سایه چشم دیگری استفاده کنید. بعد از سایه چشم پودری، مدل کرمی آن بهترین گزینه است. استفاده از پالت سایه چشم حرفه‌ای باعث ایجاد براقیت بیشتری در پشت چشم شما می‌شود. البته توجه داشته باشید که اگر پوست صورت شما چرب است نمی‌توانید از این محصول آرایشی استفاده کنید.

این گونه سایه‌ها غالباً در بسته‌های کاسه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته سایه چشم کرمی معمولاً به صورت رنگ‌های تکی به فروش می‌رسند، به همین علت می‌توانید برای استفاده از آن یک یا چند رنگ را با هم ترکیب کنید. در اثر ترکیب رنگ‌های دو سایه چشم کرمی قطعاً رنگ‌های زیبا و مؤثری به وجود خواهند آمد. توصیه می‌شود برای اعمال سایه چشم کرمی از قلم موهای آرایشی بزرگ‌تر استفاده کنید، زیرا جلوی ریزش سایه را می‌گیرد.

 

سایه چشم به صورت مایع

سایه چشم مایع بسته بندی‌هایی شبیه به برق لب و یا رژلب مایع دارند. برعکس شکل ظاهری این سایه که ممکن است تصور کنید تنها افراد حرفه‌ای از این محصول استفاده می‌کنند، اما سایه چشم‌ به صورت مایع معمولاً مورد استفاده افرادی مبتدی قرار می‌گیرد. سایه چشم مایع رنگ‌های متنوعی دارد که در بسته بندی‌های تکی در بازار توزیع می‌شوند.

 براش آرایشی ابزاری است که برای اعمال سایه چشم مایع استفاده می‌شود البته خط چشم هم برای انجام این کار گزینه مناسبی است. سایه چشم مایع به سادگی روی چشم کشیده می‌شود، اما باید توجه داشته باشید که این سایه چشم به زودی خشک خواهد شد، بنابراین باید بتوانید آن را به درستی کنترل کنید.

 

سایه چشم به صورت پودری با بافت سبک

آرایشگرهای حرفه‌ای از سایه چشم پودری شل استفاده می‌کنند. با توجه به این که پودرهای این نوع سایه چشم از یکدیگر جدا هستند، ممکن است در زمان استفاده از آن با دشواری‌های مواجه شوید. اگر به درستی از این محصول استفاده نکنید، شاید به سرعت از روی پوست شما بریزد و آرایش شما خراب شود. به همین علت به افراد مبتدی توصیه نمی‌شود که از این سایه چشم استفاده کنند.

 

سایه چشم از نوع مدادی

اگر می‌خواهید ساده‌ترین آرایش را برای صورت خود داشته باشید، می‌توانید از سایه چشم مدادی استفاده کنید. این محصول ماندگاری و دوام زیادی دارد و خانم‌ها می‌توانند به صورت روزانه از آن استفاده کنند.

 

سایه چشم به صورت پخته شده

یکی از مهم‌ترین سایه چشم‌هایی که در این چند سال مورد استفاده خانم‌های علاقه‌مند به آرایش قرار گرفته، سایه چشم پخته شده می‌باشد. ترکیب این سایه‌ها کاملاً مناسب آرایش‌های ترکیبی هستند. برای اعمال این سایه‌ها روی چشم می‌توان از قلم موی مرطوب و خشک استفاده کرد، قلم موی مرطوب برای سایه با رنگ بیشتر و تیره و قلم موی خشک برای سایه چشم با رنگ کم حجم می‌باشد.

پالت سایه چشم حرفه ای چه مزایایی دارد؟

تعداد رنگ پالت سایه چشم ۴ تا ۳۰ رنگ می‌باشد و اگر می‌خواهید که این محصولات را به صورت ترکیبی استفاده کنید، می‌توانید رنگ مورد نظر خود را با ترکیب کردن یک یا چند رنگ پالت به‌دست آورید.

معمولاً در یک پالت سایه چشم خوب ترکیبی از رنگ‌های مات، براق و اکلیلی خواهید دید. خانم‌ها می‌توانند با توجه به نیازهای پوست خود در زمان آرایش از پالت مورد نظر خود استفاده کنند.

پالت سایه چشم حرفه‌ای تنوع رنگ خوبی دارد و می‌تواند رنگ دلخواه شما را فراهم کند، بنابراین می‌توانید بر اساس نوع و رنگ پوست خود، رنگ مورد نظر خود را از پالت چشم انتخاب کنید.

یکی از مزایای کاربردی پالت سایه چشم حرفه‌ای، بسته شدن محکم درب آن‌ها است. بدین صورت که شما می‌توانید در سفر پالت سایه چشم خود را همراه داشته باشید.

معایب پالت سایه چشم خوب

معایت پالت سایه چشم خوب

ممکن است از خود بپرسید که آیا یک پالت سایه چشم حرفه‌ای معایبی هم دارد یا خیر؟ پالت سایه چشم معمولاً قیمت بیشتری نسبت به سایه‌های تکی دارد، به ویژه اگر به معتبرین و بهترین برند تعلق داشته باشند. شاید به تعدادی از رنگ‌های آن‌ها علاقه نداشته باشید و حتی برای یک بار از آن‌ها استفاده نکنید. احتمال می‌رود که انتخاب پالت نزدیک به رنگ دلخواه خود کمی سخت به نظر برسد.

 


نتیجه‌گیری

پالت‌های بسیار شیک و لوکس قیمت‌های بالایی دارند و همه افراد نمی‌توانند به خرید آن‌ها اقدام کنند. اگر بودجه مورد نیاز برای خرید پالت‌های برند و گران‌تر را ندارید، می‌توانید چند پالت سایه چشم حرفه‌ای و اورجینال تهیه کنید و از ترکیب رنگ‌های موجود در آن، رنگ مورد نظر خود را به‌دست آورید.

 امیدوارم پس از پایان این مقاله بتوانید پالت سایه چشم خوب را برای خود انتخاب نمایید. در آخر منتظر نظرات و پیشنهادات شما درباره بهترین مارک پالت سایه چشم هستیم.