شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 1488
بازدید: 245

با توجه به مدل‌ها و سری‌های بسیار مختلفی که در کرم گریم صورت وجود دارد، بسیاری از مصرف کنندگان هنوز هم نتوانسته‌اند که برند مخصوص خود را پیدا کنند. در میان انبوهی از تبلیغات و توصیه‌های افراد دیگر، می‌چرخند و همه چیز را امتحان می‌کنند.

امروز قصد داریم به شما بگوییم برای خرید بهترین کرم گریم صورت مناسب پوست خودتان، به چه چیزهایی باید دقت کنید تا انتخابی مناسب داشته‌ باشید.

مدل‌های مختلفی از کرم پودر وجود دارد مثل کرم پودر مایع، کرم پودر پنکیک، کرم پودر پمپی و… که هر کدام، رنگ و پودر مخصوص خود را دارد. سوال اصلی این است که کدام بهترین است؟

 

فوم مایع، محصولی بسیار رایج بین بانوان

استفاده بسیار آسان و پوشش طبیعی که ایجاد می‌کند، فوم مایع را تبدیل به یکی از رایج‌ترین و بهترین کرم پودر گریم صورت کرده‌ است. از فوم مایع غالبا برای پوست‌های معمولی و خشک استفاده می‌شود و توصیه می‌شود اگر می‌خواهید از این محصول استفاده کنید و پوستی چرب دارید، نسخه Oil-Free را خریداری کنید.

طریقه استفاده نیز بهتر است به این صورت باشد که مقداری از کرم گریم صورت را به صورت نقطه‌‌ای روی صورت قرار داده و سپس با پد یا انگشت در همه جای صورت پخش کنید.

کرم پودر گریم صورت

یکی دیگر از انواع کرم گریم صورت، کرم پودر است. به علت غنی بودن بسیار زیاد این کرم، برای استفاده روی پوست‌های خشک بسیار مناسب و مفید است زیرا خشکی آن را کاملا پوشش می‌دهد. بافتی سنگین در کرم پودر وجود دارد پس بهتر است مطمئن شوید که خوب جذب پوست شده‌ است. برای این کار از یک اسفنج مرطوب استفاده کنید تا عملیات جذب به صورت کامل انجام شود.

استفاده از پنکیک برای گریم پوست

یکی از انتخاب‌هایی که حین خرید بهترین کرم گریم صورت با آن مواجه خواهید شد، نوع پنکیک آن است. در کرم پنکیک گریم صورت، قدرت پوشانندگی بالاتری وجود دارد و برای پوست‌های خشک بسیار مناسب‌اند، زیرا بافت سنگینی دارند.

این محصول به صورت پودر فشرده در دو صورت چرب و خشک به بازار ارائه شده‌ است. برای استفاده از پنکک گریم صورت، از اسفنج مخصوص همراه و درون بسته‌بندی استفاده کنید.

 

پن استیک، کرم گریم صورت خاص

نوعی خاص که هنگام خرید کرم گریم صورت ممکن است با آن مواجه شوید، پن استیک نام دارد. از این نوع کرم پودر گریم که بافت سنگینی هم دارد، برای پوشاندن سرخی، زخم و معایب پوستی به صورت تخصصی استفاده می‌شود.

بهترین کرم گریم صورت برای پوست خشک

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که رنگ چهره‌تان به رنگ مات خاکستری است و پس از حمام، در پوستتان احساس کشیدگی می‌کنید و آکنه کمی در پوست خود مشاهده می‌کنید، نوع پوست شما خشک است.

هنگامی که می‌خواهید برای خرید کرم گریم صورت اقدام کنید، باید معیارهایی داشته باشید. اولویت شما در خرید کرم پودر، موردی باشد که کاستی پوستتان در رطوبت را جبران کند. یعنی آبرسان خوبی باشد و حالت شادابی و طراوت به پوست بدهد. کرم پودری را انتخاب کنید که نور را به مقدار کافی در چهره شما منعکس کند. بدترین انتخاب برای یک پوست خشک، یک پنکیک خشک است!

برای پوست شما بهترین انتخاب یک کرم گریم روغنی و مایع است. استفاده از انواع کرم پودرهایی که به پوست حالت براق می‌دهند و صورت را سرزنده‌تر می‌کنند، برای شما مناسب است.

اگر در پوست خود علاوه بر خشکی مشکل دیگری مثل لک، اسکار، ماه گرفتگی و … وجود دارد که استفاده از این نوع کرم را مناسب نمی‌دانید، ابتدا پوست خود را به وسیله مرطوب کننده مرطوب کرده، سپس می‌توانید یک لایه پن استیک یا پنکیک چرب را استفاده کنید.

خرید کرم گریم صورت چرب

اگر شما از آن دسته از افراد هستید که مدتی کوتاه پس از شستشوی صورت، به سرعت پوستتان چرب می‌شود و منافذ باز زیاد و جوش‌های آکنه‌ای دارید، نوع پوست شما چرب است.

برای خرید بهترین کرم گریم برای پوست چرب، هنگام خرید حتما به لیبل و اطلاعات محصول دقت کنید که روی آن عبارت Oil Free یا Matt نوشته شده‌ باشد. اگر این‌چنین نباشد کرم پودر مورد نظر فقط چربی صورتتان را افزایش داده و پس از مدتی، آسیب جدی به پوست می‌زند. از عوارض استفاده از کرم چرب برای پوست چرب، می‌توان به جوش و آکنه زیاد و براق شدن صورت اشاره کرد.

سخن آخر …

در این مقاله به تشریح رایج‌ترین انواع کرم گریم صورت و کارکردهای مختلفی که هر کدام می‌تواند داشته‌ باشد، اشاره کردیم. همچنین در مورد دو نوع بسیار رایج پوست، خشک و چرب، پرداختیم و نکاتی در مورد انواع کرم گریم مناسب برای هر کدام گفتیم.

حال وظیفه شماست که با توجه به نوع پوستی که دارید، اقدام به خرید و تست چند مدل سازگار با شرایط خود کنید تا به انتخاب بهترین کرم گریم برای پوست خود برسید.

نکته قابل تامل این است که حتما به لیبل کرم گریم دقت کنید تا اگر عوارض جانبی برای نوعی خاص از پوست وجود دارد، قبل از خرید و استفاده از آن اطلاع یابید.