شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 1499
بازدید: 205

وقتی که به کالایی نیاز پیدا می‌کنید، چه می‌کنید؟ شاید پاسخ بسیاری این باشد که به دنبال نوع مرغوب و برند معروف آن کالا می‌گردند. درست است که این موضوع در انتخاب یک کالا یا محصول نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند اما نکته مهم دیگری نیز وجود دارد که شما باید قبل از اقدام به خرید به آن فکر کنید و آن هم این پرسش است که کالای مورد نظرتان را چگونه و از کجا تهیه می‌کنید؟

هر چند که شما می‌توانید لوازم مورد نظر خود را به طور آنلاین بخرید اما بسیاری دوست دارند که به بازارها یا به اصطلاح به بورس‌های این لوازم بروند و از نزدیک خرید کنند. این انتخاب به خصوص برای لوازم آرایشی و بهداشتی هم اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند چرا که از نزدیک می‌توانید با انواع مختلف این محصولات آشنا شوید و در مقایسه بهترین کیفیت و بهترین قیمت را پیدا کنید، برای همین موضوع در این متن قصد داریم که بازار لوزام آرایشی و بهداشتی تهران را به شما معرفی می‌کنیم و به این سوال پاسخ دهیم که:

بازار لوازم آرایشی تهران کجاست؟

همان طور که در قسمت مقدمه هم گفته شد، ویژگی خرید از بازار لوازم آرایشی این است که شما می‌توانید از محصولات تازه بازار اطلاعات جدیدی کسب کنید و همین طور رنج قیمتی محصولات مورد نظرتان را هم به دست بیاورید. کاری که شاید به هیچ عنوان در خانه و از طریق اینترنت نتوانید انجام دهید و همین موضوع هم به شما کمک می‌کند که راحت‌تر و بهتر از میان تنوع فراوان برندها و محصولات دست به انتخاب بزنید. فراموش نکنید که انتخاب لوازم آرایشی و بهداشتی مناسب اهمیت فراوانی دارد زیرا به طور مستقیم با سلامتی و زیبایی شما در ارتباط است. پس اصلا آن را دست کم نگیرید. در ادامه بازار لوازم آرایشی و بهداشتی تهران را معرفی خواهیم کرد:


1 – خیابان منوچهری:

خیابان منوچهری از قدیمی‌های بازار لوازم آرایش تهران است. بازاری معروفی که اگر از هر کسی بپرسید، بی شک همین جواب را به شما می‌دهد. ویژگی این بازار لوازم آرایش تهران این است که طیف متنوع و گوناگونی از لوازم آرایشی و بهداشتی را در درون خود جای داده است و شما به راحتی می‌توانید در این بازار با قیمت‌های مختلف در بازار آشنا شوید و با اطمینان بیشتری محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

خیابان منوچهری یکی از خیابان‌های قدیمی در تهران است و بین خیابان سعدی و فردوسی قرار گرفته است. اگر هم می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توان با وسایل نقلیه به خیابان منوچهری رسید، کافی است بدانید که این خیابان از نظر دسترسی نیز در جای بسیار مناسبی واقع شده است و شما از طریق متروی فردوسی، متروی دروازه دولت و متروی سعدی می‌توانید به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید.


2 – کوچه مروی:

کوچه مروی نیز یکی دیگر از بازارهای لوازم آرایشی و بهداشتی در تهران است و چیزی از خیابان منوچهری کم ندارد و شما می‌توانید برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی خود به این منطقه هم بروید. البته کوچه مروی تنها به بازار لوازم بهداشتی و آرایشی تهران معروف نیست بلکه در این منطقه خوراکی‌های متنوعی هم وجود دارد که بسیاری به همین دلیل به کوچه مروی می‌روند.

حالا چگونه به کوچه مروی بریم؟ کوچه مروی در خیابان ناصر خسرو واقع شده است. راه دسترسی به این کوچه نیز بسیار راحت است چرا که در بین ایستگاه‌های متروی متعددی قرار دارد. یکی از این ایستگاه‌های مترو، ایستگاه پانزده خرداد است و دیگری ایستگاه امام خمینی (ره) است. البته به یاد داشته باشید که مسیر دوم پیاده روی بیشتری دارد و زمان بیشتری می‌طلبد.


3 – بازار بزرگ تهران:

یکی دیگر از بهترین بازارهای لوازم آرایشی بازار بزرگ تهران است که در آن مغازه‌هایی وجود دارد که به صورت عمده محصولات آرایشی و بهداشتی عرضه می‌کنند و بسیاری از مغازه‌های خرده فروش و کوچک‌تر از بازار بزرگ تهران خرید می‌کنند. البته برخی هم سعی می‌کنند از بازارهای مرزی کشور مثل بازار بانه خرید کنند که با توجه به مسافت و قیمت‌ها به نظر می‌رسد بازار بزرگ تهران جای بسیار مناسبی برای خرید لوازم بهداشتی باشد.

دسترسی به بازار بزرگ تهران از طریق وسایل نقلیه عمومی نیز بسیار راحت است. بازار بزرگ تهران نزدیک ایستگاه پانزده خرداد است.

جمع بندی:

لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله مهم‌ترین کالاهایی هستند که در زندگی روزمره ما استفاده می‌شوند. اهمیت آن‌ها از این نظر است که به طور مستقیم با سلامتی ما در ارتباط هستند و اگر لوازم آرایشی و بهداشتی نامناسبی را استفاده کنیم، ممکن است که به سلامتی و زیبایی ما ضربه جدی وارد شود. بنابراین باید به دنبال یک بازار لوازم آرایشی و بهداشتی مناسب باشیم تا بتوانیم محصولات مورد نیاز خود را با اطمینان و قیمتی مناسب خریداری کنیم. برای همین هم در این متن به بازار لوزام آرایشی و بهداشتی تهران پرداختیم که شما می‌توانید در خرید از آن‌ها مطمئن باشید.

در این مقاله سه بازار لوازم آرایش تهران در خیابان منوچهری، کوچه مروی و بازار بزرگ تهران را معرفی کردیم و به شما گفتیم که چگونه می‌توانید با وسایل نقلیه به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. از طریق متروی فردوسی می‌توانید به راحتی به خیابان منوچهری دسترسی پیدا کنید و همین طور از طریق ایستگاه متروی پانزده خرداد می‌توانید به راحتی به کوچه مروی و بازار بزرگ تهران برسید. البته بازار بزرگ تهران از جمله بازار لوازم آرایشی و بهداشتی تهران است که این لوازم را به طور عمده عرضه می‌کند و بسیاری از مغازه‌ها ترجیح می‌دهند به دلیل اطمینان از این بازار، از این مکان برای مغازه خود خرید کنند.